20 st naglar

Idag gjorde jag ett väldigt lyckat byte.
En lila klockan mot ett set naglar.



Enligt Maddes önskemål blev det en väldigt kort förlängning, hon måste kunna peta Nellie i öronen. :)
Förlängde nagelbädden med rosa gelé så naglarna ser mycket längre ut än vad dom är.

Jag hade lyxen att ha en assistent.  
Ett helt fantastiskt kort....


Sen satte jag tänderna i Josses naglar, purple rain skulle bort.
Gjorde ett experiment som ta me tusan lyckades.

Marmorering med olika nyanser av gult. Det här gör jag gärna om flera gånger!!




Min nya favorit från Nubar, nagelolja som luktar gurka. Godis!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Super snyggt! Gillar färgvalet!

2011-04-22 @ 23:20:33
URL: http://trullerutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0