Min finaste!

Som bekant så kommer det bara upp blogginlägg här lite då och då här när jag har gjort naglar. Men.
Bara för att hon är världens finaste och tittar in på min blogg varje dag så får hon ett inlägg tillägnat endast henne.

SANNA!

Över 20 jäkla år har vi känt varandra och vilka år sen.
Tjuvrökning, hångel, blottare, tårar, glädje, mopeder, Big Brother, Sunset Beach, fester, killar, Burken och alla andra konstiga lekar, kärleksbrev i skorstenen, drömmar, Bulgarien, resor, skolan.. Jag kan rabbla i timmar.

I fyra femtedelar har du funnits i mitt liv.
Älskar dig min Sket!





Även fast detta inlägg inte direkt handlar om naglar så gör det ändå det. För jag har gjort hennes naglar två gånger och kommer garanterat lacka dom någongång till under mitt liv. Så på sätt och vis så passar inlägget ändå in här!


Kommentarer
Postat av: Mie [bloggdesign]

Jag såg på Linda Bloms blogg att du var intressera av ett par Converse :) jag har också blivit sugen på det sedan jag läste det hos henne, kolla in mitt senaste blogginlägg, jag hittade ett ställe där man kan få de för halva priset :) Tänkte bara tipsa dig om det :)

2011-04-11 @ 20:28:08
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Sanna

Blir tårögd varje gång jag läser detta!!

Du är finast!

2011-04-19 @ 09:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0