Naglar, naglar, naglar

Mamma var först ut att testa mitt nya lack i gelform, Gelicure.
När hon var klar i lampan så rispa och bet jag på en nagel, inte ett spår. Underbar uppfinning!




Josse fick Gelicure på tånaglarna och nya gelnaglar med massa rosa och lila glitter.






Jag fick oxå Gelicure på tånaglarna.




Linda körde gelé med vanlig vit fransk med en rosett på ringfingrarna.




Alex körde på chockrosa glitertippar med svarta och vita prickar.





Madde fick en marmorering med vit, grå och svart gelé



Kommentarer
Postat av: Linafoto

Svar: Jag har inte publicerat några kommentarer på festis inlägget än :) gör det när jag börjar läsa igenom alla motivernar.

2011-05-09 @ 23:55:09
URL: http://linafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0