Zip

Första naglarna i min knallrosa Ziperall är gjorda.

Ny gelé och på det en vit gelélack på mig själv.



Testade en billig variant av gelélack - Man bör lägga pengar på att skaffa "riktiga" produkter.
Kände stor skillnad och ser stor skillnad.


Innan jag blev vit så var jag korall/rosa, även det gelélack.



Elin fick lite gelélack, rosa skimmer.




Kompis faster kom på besök och fick nails. Clear gel och så hade hon ett eget lack med sig.




Ny produkt.
Stickers, stjärnor och glitter som lyser i mörker.
Så nu är jag redo för att mörkret ska komma tillbaka!





Uppdatering,

Gelélacket som jag har på tårna sitter där det ska.
Det ser bra ut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill testa mörker grejen! =)

2011-05-17 @ 16:18:22
URL: http://josefineelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0